Доставка и методи на плащане

Доставка за България

1. Доставката се извършва от куриерска фирма Speedy и цената се изчислява автоматично по време на поръчката и се заплаща от потребителя/клиента.

2. ТЪРГОВЕЦЪТ се задължава да достави поръчания артикул в срок до 3 работни дни, но не повече от 5 работни дни. Официалните неработни дни не се включват в посочените срокове. Потребителят/клиентът носи изцяло риска от повреждане/загубване на стоката при доставката. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

3. Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока. В случаите, когато от ТЪРГОВЕЦА са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката ТЪРГОВЕЦЪТ не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.

4. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. При отказ за получаване или неприемане на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

5. Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед, Клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването ѝ.

6. В случай на несъответствие или повреда, клиентът може да върне закупената стока в срок от 14 календарни дни. Разходите по куриерските услуги в този случай се поемат от потребителя/клиента.

Доставка извън България

За доставки извън региона на България, ние ползваме Стандартна Международна Услуга, като цената зависи от региона и се калкулира при покупка.

Методи на плащане

Наложен платеж

Наложеният платеж е един от най-предпочитаните методи за плащане в България. С него Вие може да заплатите закупената стока в момента на доставка от куриера. Моля, имайте предвид, че ще заплатите допълнителна такса от 0.6% от стойността на вашата поръчка на куриерската фирма, при получаване на пратката.

Банков превод

Ако искате да платите по банков път или да ви се издаде фактура, моля преди да направите поръчка се свържете с нас на orders@suggestopediaespanol.bg